wtorek, 28 września 2010

urodzinki synka

Wczoraj mój synek skończył 3lata. Postanowiłam sobie, że nie dam mu zabawki, bo te on dostaje przynajmniej raz na dwa tygodnie, jak nie częściej, więc podarowałam mu ramkę, którą nieco "ulepszyłam"
tak ramka wyglądała przed
a tak po
a do tego obowiązkowo karteczka
Motorki są 3D, tag embossingowany w całości, bo mój synek bardzo lubi ten efekt ;)
A jego chrzestna czyli moja siostra, narysowała dla niego taki prezent

Kiedyś z nim rozmawiałam, i opowiadał, ze tęskni, za córką sąsiadów, bo sąsiedzi wyjechali na kilka dni, powiedział " Jula jest fajna...i ja też jestem fajny... jak wóz strażacki " :)
Po rozpakowaniue rozpakowaniu synek powiedział, że marzył o takim prezencie;).... tak więc zabawki są zbędne by dziecku radość sprawić :) Zachwycał się każda karteczką, obrazkiem, wszystkim
Poza tym dostał też trzy karteczki od fajnych kobietek, a jedna malutka namalowała dla niego obrazek:)
A ja dziś dostałam paczuszkę,candy które wygrałam u Ani
wspaniałe słodkości, szkoda, że zdjęcie tego nie oddaje, dziękuję raz jeszcze Aniu
A dziś po raz kolejny szczęście mi dopisało, bo wygrałam candy u Aleksandry:)
pozdrawiam cieplutko, niebawem kolejna porcja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)