sobota, 1 stycznia 2011

Wreszcie świątecznie III

Witam w Nowym Roku :) A u mnie wciąż świąteczne zaległości,tak więc kontynuuje poprzednie posty, poukładałam je mniej więcej seriami, mam nadzieję, że nie zanudzę, bo jest tu ich ponad 30 (bo już nie chciałam się rozdrabniać),ale to już wszystkie świąteczne wykonane przez mnie w tym roku. Tak więc bez zbędnych wstępów zaczynam.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam ;)
A na końcu kolczyki wykonane przez moją córkę, dla jej koleżanek z klasy
No i to koniec na dziś, pozdrawiam zaglądających, a szczególnie tych którzy dotrwali do końca;)

Najserdeczniejsze życzenia Noworoczne Wszystkim składam, oby ten nowy lepszy był i obfitował w wiele dobrych pomysłów :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki - dotrwanie do końca było bardzo przyjemne. Widzę, że córka odziedziczyła talent po mamusi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki zrobiłaś! Twoja córeczka widzę odziedziczyła po mamie talent do rekodzieła :-) Bardzo ładne kolczyki zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze tyle pięknych kartek pokazujesz,
    Życzę wielu inspiracji w tym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)