niedziela, 13 maja 2012

Minęły dwa lata...

Trocha długa przerwa tu nastąpiła, ale cóż, czasem tak bywa, ale okazja zacna bo dwa lata minęły od dnia kiedy założyłam tego bloga, wciąż tworzę,może już nie z taką intensywnością jak na początku, tylko jakoś czasu by pokazać nie wystarcza, nie obiecuję, że się poprawię :P ale dziękuję obserwatorom i wszystkim, który odwiedzają mojego bloga, że wciąż tu zaglądają :)
W poprzednim poście napisałam, że pochwalę się kartkami które dostałam w grudniu.
 od Sarmatix

Od Natki

 od Kali

A to karteczki Welkanocne, od lewej od Sarmatx,obok od Natki a poniżej od Niebieskiej

Chyba nie będę zanudzać świątecznymi seriami...chociaż może mnie natchnie ?
Ale..ale... pokarzę kilka kwietniowych karteczek



 Chciałam Wam pokazać, że sklepik "Na Strychu" dociera nawet do mnie :), dotarł już nie jeden raz i bardzo się z tego ciesze :) Mini mistery i perfect pearls to aktualnie moje ulubione zabaweczki, co dość wyraźnie widać na moich ostatnich karteczkach ;)

Pozdrawiam cieplutko odwiedzających :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)