czwartek, 30 czerwca 2011

Czyżby to już wszystkie?

Nie wiem ile mi jeszcze zaległych zostało, te są najświeższe, jeszcze muszę telefon sprawdzić
Te dwie dla roczniaków
dla brata
dla teścia
tu okazji pisać nie trzeba ;)
urodzinowych kilka
dawno nie robiłam kolczyków, te są dla moje chrześnicy z okazji I Komunii, niestety na kartkę czasu już zabrakło
a te już urodzinowe

Chciałam się jeszcze pochwalić karteczką, którą wygrałam u Alojka :)
Do tego był też śliczny motylek
Otrzymałam jeszcze wyróżnienie, za które serdecznie dziękuję...muszę przekopać bloga by je znaleźć...ciekawe kiedy mi się to uda :P
pozdrawiam cieplutko i wyruszam na poszukiwanie ukrytych zdjęć;)

4 komentarze:

  1. śliczne karteczki, poproszę adresik [uwolnij pocztówkę]

    OdpowiedzUsuń
  2. Maleńka, dziękuję za przepiękną urodzinową kartkę i za pamięć! Sprawiłaś mi ogromną radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zwykle mnóstwo fantastycznych kartek.
    I ja Ci dziękuję za prześliczną kartkę i piękne życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)