piątek, 26 sierpnia 2011

Po urodzinkach

I znów długo mnie nie było, urlopik był, z czego parę tygodni w Polsce u rodzinki,a potem znów do pracy. Korzystając z okazji, że jestem już w domku i że moje urodzinki były tydzień temu pragnę podziękować za wszystkie kartki które otrzymałam i oczywiście pochwalę się nimi ;)
*urodzinowa i imieninowa od Vivi22 (ta z różami pięknie pachnie ;))
* urodzinowa i imieninowa od Sarmatix
* od Niebieskiej z fajnym notesikiem (jest srebrny, szkoda, ze tego nie widać)
* urodzinowa i imieninowa od Karoliny
* od Kachny
* od Moniki
* od Kali101
* od Basi
* od Zuzi, małej kobietki o wielkim sercu :)
* od mojej siostry
* od moich dzieci
* od mojej najstarszej sąsiadki
* od Sylwii, misiaczki były w kartce, a na każdym dedykacja

Dziękuję wszystkim ogromnie za te śliczne karteczki, za pamięć i za życzenia, sprawiłyście mi wielką radość. Jesteście super ;)
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)