piątek, 26 sierpnia 2011

candy niespodzianka

Planowałam candy już od dawna, a to rocznica założenia bloga, a to urodziny a to inne okazje, ale niestety jakoś nie wychodziło, ale wreszcie się zmotywowałam i... ogłaszam candy niespodziankę, zgłoszenia do 5 października br. losowanie 6 października.

Co można wygrać? Jak zwykle nie powiem, niespodzianka ;)
Zasady jak zwykle
*komentarz z chęcią udziału w zabawie pod tym postem z adresem swojego bloga
*umieszczenie informacji na swoim blogu z linkiem do tego posta
* osoby nie posiadające bloga proszone są o podanie maila

Zapraszam Wszystkich do zabawy

79 komentarzy:

  1. Chyba pierwsza zapisuje sie do zabawy,lubie niespodzianki i bede czekac na finał.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. jak niespodzianka to koniecznie się zapisuję ;) uwielbiam niespodzianki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na niespodzianki zawsze chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez staje w kolejce, bo lubię niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wpiszę się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niespodzianki, więc chętnie zapiszę się do udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miła chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja do kolejki stanę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj lubię niespodzianki:):) Zapisze się więc i ja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niespodzianki sa fajne:-))) ustawam sie w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    kati.sc625(malpa)interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam niespodzianki, więc chętnie się zgłaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie sie zglaszam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak niespodzianka - to ja bardzo chętnie się zgłaszam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się i ja:)
    równocześnie zapraszam do mnie na Candy:)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje sie z przyjemnością i pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię niespodzianki, więc z miłą chęcią się dopisuję.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią ustawiam się w kolejce :) strasznie lubię niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niespodziankowe candy... uwielbiam, chętnie się zapisuję do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieśmiało zgłaszam się i mam nadzieję, że może tym razem uda mi się coś wygrać :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam niespodzianki i oczywiście się zapsiuję:)
    http://mojebrzydactwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  24. niespodzianki... to jest to co tygryski lubią najbardziej... :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpisuje się Adrianka ,którą podnieca taka niespodzianka :).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię niespodzianki, więc nie mogę się nieustawić w kolejce :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, niespodzianki moga być bardzo fajne! Dlatego chętnie zapisuje się na candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię miłe niespodzianki, więc ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe co tam się kryje...
    zgłaszam się i ja!
    www.karkakg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Niespodzianki to ja lubię najbardziej.
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. WITAM. JAK DO TEJ PORY TO NIESPODZIANKI MNIE JAKOŚ OMIJAŁY. WIĘC SIĘ ZGŁASZAM. POZDRAWIAM SERDECZNIE
    WIOLA Z GRYFINA
    www.viol-decor.pl biuro@viol-decor.pl
    www.eurotynk.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się dopiszę :)

    http://patka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam niespodzianki:) Zgłaszam się:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. to niespotykane, ale zapisuje się na drugie candy.

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię niespodzianki, bo to może być....,albo..... a może......
    MARZENA
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję w kolejce ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubuję się w niespodziankach, zapisuję się:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię niespodzianki:) Z przyjemnością się ustawię:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również chętnie przyłączę się do zabawy :) Nie ma to jak niespodzianka- idealne lekarstwo na powakacyjną chandrę! Pozdrawiam i życzę dalszej weny i przyjemności z rozwijania pasji!

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej ja uwielbiam niespodzianki więc nie mogę podarować takiej okazji ;-) więc ustawiam się z ochotą w kolejce :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie dołączę do kolejki:)
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubie niespodzianki i z chęcia się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również zapisuję się w kolejce i przy okazji zapraszam do siebie :-)
    evemarzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się, obserwuję i nie mogę doczekać się wyników :)

    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się na jedno z Twoich cudeniek.
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i ja :0
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością się zapiszę
    cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham niespodziewane niespodziewajki, więc czekam a niecierpliwością na rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się spodobał breloczek, więc się ustawię:)
    mariolka1986.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjenością ustawiam się w kolejce po niespodziankę http://alexandra-mojewyszywanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, chętnie się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam i życzę inspirującej pięknymi kolorami i słońcem, jesieni

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja spróbuję swojego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post186802622// Dołączam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com/
    Tnx for are chance!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce, lubię niespodzianki :)
    http://www.zakreconekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak jest niespodzianka to i ja jestem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - też słodzę :)
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubię niespodziewajki:D kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo lubię niespodzianki :).
    Z chęcią zapisuję się na candy :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja na niespodzianki to jak sroka na błyskotki:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. tak jak wszyscy tutaj uwielbiam niespodzianki!
    Pozdrawiam
    :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj uwielbiam niespodzianki, więc szybciutko się zapisuję :D No i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zawsze chętna na niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  68. I JA SIE USTAWIAM W KOLEJCE ...POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam i zapraszam na cukiereczka na moim blogu!
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam niespodzianki dlatego ustawiam się po cukierka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam niespodzianki

    www.myartpasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo jestem ciekawa tej niespodzianki i dlatego się zgłoszę ;) może akurat mi się poszczęści. Właśnie zostałam obserwatorem anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. a to i ja jeszcze z chęcią przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo mi się podobają rzeczy, które tworzysz :)
    Sama nie posiadam bloga, więc zazwyczaj tylko podziwiam i nie komentuję, ale dziś korzystam z okazji, niespodzianka mnie skusiła ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    (janinka86@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)