wtorek, 13 lipca 2010

Dla dwulatki

I znów karteczka, tym razem dla mojej najmniejszej sąsiadki, parę dni temu skończyła 2 latka i ku mojej radości była zachwycona prezentami :)
Niestety zdolności ładnego pisania nie posiadam a szkoda, ale chciałam pokazać ozdobienie w środku.
A do tego oczywiście biżuteria :) Korale kupiłam w sklepie ze starociami, tzn kupiłam je luzem i złożyłam, troszkę obdrapane, co zauważyłam potem, ale cóż, dla dziewczynki liczy się że są :)
No i bransoletka, można rzec nierozerwalna bo na drucie z pamięcią, no ale niestety rozgięta być może, ale nie ma rzeczy niezniszczalnych. Światło trochę słabe, bo późno zdjęcie robione i na szybcika, za późno przypomniało i się, że go nie zrobiłam.

A poza tym to chciałam się pochwalić, bo szczęście mi dopisało i wygrałam candy aż dwa razy, u Alojka nagrodę niespodziankę i u niebiesKiej trzecia nagroda.... Cieszę się jak dziecko i nie ważne co , ważne że w ogóle się udało :) Dziękuje dziewczyny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)