wtorek, 10 sierpnia 2010

Moje urodzinowo-imieninowe candy

Tak sobie siedzę i myślę i wymyśliłam, że skoro w tylu candy udział biorę to czemu nie dać coś od siebie?A wiec ogłaszam Candy u mnie z okazji urodzinowo-imieninowej.
Z przyczyn technicznych nie posiadam niestety fotek ani aparatu, nad czym boleje strasznie, wiec korzystam z tego co mam, obrazek może mało estetyczny, ale na tym kompie niewiele zdziałać potrafię, zwłaszcza że tu wszystko po norwesku ;P

A wiec obwieszczam wszem i wobec, że zapisywać się można do 19 sierpnia czyli moich urodzin, a losowanie nastąpi 21 sierpnia w dniu moich imienin.A to dlatego, że wtedy już będę w swoim domku.

A warunki uczestnictwa jak wszedzie:
- zamieścić mój nieco kiepski obrazek na swoim blogu ;P
-napisać komentarz pod tym postem
-osoby nie posiadające bloga proszone sa o podanie maila
mile widziane blogu obserwowanie....chociaz nie koniecznie.
A co do wygrania?
To niespodzianka, przyznam w tajemnicy, że ja jeszcze tego do końca nie wiem :P chociaż pomysł już niewielki mam i jeszcze kilka dni na zakupy;)

Mam nadzieje, że chociaż troszkę chętnych będzie ;)
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. pierwszy raz jestem pierwsza!
    zapisuję się rzecz jasna! obserwuję Twojego bloga od jakiegoś czasu i wiem, ze niespodzianka na pewno bedzie cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę sobie - tak ot, aby poogladac fajnego bloga... i co widz? CANDY :) Zapisuję się natychmiast :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię niespodzianki, chociaż szczęścia w losowaniach nie mam! Wpadnij również do mnie:
    http://galeria-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam być pierwsza ale wczoraj mi nie wyszło więc zapisuje się dziś, super blog, prace bombowe. Pozdrawiam
    kala101@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. a czemu ja nie mam chciec niespodzianki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka? Jestem na tak. Uwielbiam niespodzianki, a Twoja na pewno będzie miła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niespodzianki! ustawiam się wiec po swoją szanse i zapraszam na edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz ciekawe prace!
    Wspaniale, że postanowiłaś się nimi z nami dzielić i zaczęłaś blogować!
    Lubię podpatrywać nowe, pomysły i inspiracje!
    Podoba mi się u Ciebie.!

    Chętnie przyłączę się do Twojego wspaniałego, niespodziankowego candy i ustawię w kolejeczce do niewielkiej niespodzianki od Niewielkiej z Niewielkiej Krainy... :-)

    Informacja o candy już jest u mnie, o tu: http://chwilapasji.blogspot.com/ (gdzie z radością Cię zapraszam).

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się i ja! :)I wszystkiego najlepszego z okazji zbliżającego się świętowania... :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci bardzo za udział w CANDY oraz za tak wyczerpującą odpowiedz;) Jesteś puki co pierwsza i jedyna..
    Ja również zgłaszam się u Ciebie i spoglądam na swój banerek.. który jest.. straszny och:( trzeba go chyba ulepszyć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Elcia nie przesadzaj, w porównaniu do mojego, Twój jest o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam sie po niewiadmomy mi prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z przjemnościa ustwiam sie w kolejce i pozdrawiam goraco cudny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że się spóźniłam :(.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)