piątek, 6 sierpnia 2010

urlopowe wiesci

Ja wciąż na wakacjach w PL i oczywiście szaleje po sklepach gromadząc przydasie, zajrzałam i tu a konkretnie do tego sklepu, bardzo milo tam i obsługa przemiła, a i wybór całkiem całkiem ;) Chciałam się pochwalić co kupiłam, ale niestety tak bezmyślnie się pakowałam, że kabla do telefonu nie wzięłam..i nie tylko, bo i ładowarki do aparatu też nie, wstyd się przyznać czego zapomniałam jeszcze.
Aleee...aleee, spełniłam swoje małe marzenie, chciałam mieć pieczątkę, tylko moją, jedyną i nie powtarzalną. Wczesnej, kto widział ten wie ;) na każdej karteczce ode mnie był zawsze taki bukiecik. Kupiłam ja w sklepie, w sumie wiele osób mogło takiej używać.


A teraz dzięki pomocy mojej kochanej siostrzyczki, nie ukrywam, że bardzo zdolnej,( która dzielnie znosiła moje wymyślanie), powstała moja niepowtarzalna pieczątka.

To akurat jest projekt,ale gotowa stoi sobie obok mnie,jest oczywiście mniejsza, a ten pan, który robił pieczątkę pogrubił jedynie kółeczko. Może to żadna rewelacja, chciałam żeby też było z bukietem, ale cieszę się jak dziecko, mam swój znak, moja pieczątkę, tylko moją. Teraz muszę pilnować, by szkodniki jakie się do niej nie dobrały.

Fajnie być wśród rodziny,dzieci prze szczęśliwe, ale już nie mogę się doczekać powrotu do domku, ciekawość mnie zżera, bo mąż powiedział, że jakiś list na mnie czeka z PL ;D
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. mnie sie tez marzy taka pieczatka, tylko nie wiem jak sie za to zabrac.
    korzystaj z pobytu, ale wiadomo ciagnie do domku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się zabrać? w sumie prosto, można zaprojektować ja samemu jeśli ma się program,najlepiej Corel, i pójść tam gdzie pieczątki robią (najlepiej w PL ;)),ale i też tam gdzie te pieczątki robią można sobie wybrać wzór jaki się tylko chce i oni zrobią jak trzeba
    Albo zaprojektować sobie taką pieczątkę i po prostu wydrukować, wyciąć i przyklejać ;)To chyba najprostsza opcja.
    Do domku jakoś nie chce się wracać, no w sumie za mężem strasznie tęsknie, ale tu też dobrze....mam nadzieje, że zmieści mi się to wszystko co kupiłam do toreb ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)