sobota, 21 sierpnia 2010

Wyniki candy!!!

Każdy lubi niespodzianki i ja też. Na początku zastanawiałam się cóż tu wymyślić na to candy, ale dziurkaczyki poszły w ruch i jakoś nazbierało się :) Mam nadzieję że się spodoba.

Zgodnie z obietnicą losowanie odbyło się 21 sierpnia, Udział wzięło 15 osób i przyznam, że miło zaskoczona jestem. Losowania dokonała moja córa...co widać po paznokciach :P
A candy to wygrała...
Gratuluje Natka :)
I tak się rozkręciłam tym przygotowywaniem niespodzianki, że sporo tego wyszło, więc postanowiłam zrobić drugie losowanie.
Tym razem nagroda była dla obserwatorów, a jest tu ich już 14 :) a więc uruchomiona została maszyna losująca
A zwycięzcą jest
Gratuluje GosiaK
Oczywiście proszę wylosowane osoby o adresy.
Dziękuję wszystkim za zabawę, gratuluję wylosowanym, prawdę mówiąc to fajnie się bawiłam przygotowując to wszystko, a z pół dnia mi to zajęło, stąd te słabe fotki...może niebawem kolejne? czas pokarze....

5 komentarzy:

  1. gratuluje zwyciezczyniom, napewno sie uciesza! sliczne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku! Nie wierze własnym oczom! To moje pierwsze wygrane candy! :)
    Bardzo się cieszę i dziękuję!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Natka :) a jak już ochłoniesz to prześlij mi swój adres na maila :)
    Jak kupie koperty w poniedziałek to mogę od razu wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom! Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! :D Wreszcie coś wygrałam.. :D
    Ostatnio jestem tak zakręcona że nie zauważyłam :)))
    Ależ się okrutnie cieszę :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)